torstai 25. marraskuuta 2010

Arkea auringossa


Maanantaina mulla oli ensimmäinen vapaapäivä täällä, eikä mun rantasuunnitelmat pilvisen sään takia ihan onnistuneetkaan. Mutta ei se mitään, mentiin nimittäin shoppailemaan Aventura Malliin! Satoja kauppoja, ja mulle tarttui mukaan vaan kolme juttua. No, ehkä parempi näin, mutta tuliaisshoppailemaan täytyy mennä vielä uudestaan. Ja shoppailusta puheenollen, kaikki (ainakin mitä itse olen katsonut...) täällä on halpaa! Ainakin Lontooseen ja Suomeen verrattuna.. Kyseisellä shoppailureissulla "tuhlaisin" n.50e, kun taas Lontoossa samoihin tavaroihin olisi mennyt ainakin 120e, enkä nyt valehtele yhtään! Olin osannut odottaa edullisuutta, mutta en ihan näin halpaa! Onneksi tilasin myös vähän lautailuvaatteita, saan kunnon hyödyn halvasta dollarista! :)
 

Tämän postauksen kuvat ovat sitten tiistaiselta rantaretkeltä North Beachille poikien äidin ja poikien kanssa. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, vähän ihmisiä, hienoa hiekkaa ja kirkas vesi! Kiva retki oli! Ja vaikka olenkin aina ollut sitä mieltä, ettei rantalomailu ole minua varten, niin olen valmis vetämään siitä osan takaisin. Kyllä näillä beacheilla voisi makoilla enemmänkin! Ja pidän siitä että rantojen lisäksi tarjolla on myös kaupungin menoa. 


Arki on lähtenyt pyörimään täällä Miamissa ihan kivasti, oikeestaan nopeemmin kun Lontoossa. Ollaan kaikki menossa lomameiningillä, vaikka poikien vanhempien pitääkin tehdä talon sisustusta ym. Päivät menee aika leppoisasti, suunnilleen samalla rytmillä kuin Lontoossa, tosin nyt kuravaatteiden sijasta päälle laitetaan aurinkorasvaa! Ja päivän "rutiineihin" kuuluu uiminen uima-altaassa ja auringonotto! Vielä pari viikkoa aurinkoa olisi tarjolla, vaikka kyllä täytyy sanoa että mulla on ikävä Suomen kylmää ja pimeetä. Kyllä, suurinosa varmasti pitää mua aivan hulluna, muttä mä tarvitsen vuosittaisen annoksen tajutonta pakkasta ja pimeetä. Vaikka lomailu täällä lämmössä onkin kivaa, niin en voisi koskaan asua täällä. Ei joulun odottaminenkaan tunnu miltään ilman ensilumen odotusta...

Huomenna (itseasiassa Suomen tänään) olisi taas vapaapäivä ja täällä Thanksgiving. En ole vieläkään päättänyt haluanko lähteä perinteiselle kalkkunalounaalle muiden kanssa, joillekin tutuille vai jäädä ottamaan aurinkoa yksin piitsille. Molemmissa puolensa...Mutta eiköhän se aamulla selviä!

2 kommenttia:

  1. Hei, sain Elsalta linkin, tää on tosi hieno blogi. Samastun elämääsi pienten söpöjen identtisten kaksosten kaitsijana. :-) Happy Thanksgiving!

    VastaaPoista
  2. Kiva että tykkäät! Teillä on varmasti kanssa riittäny vipinää! :) Mua alkaa naurattaa joka kerta kun me mennään lentokoneeseen, kun Elsa kertoi teidän (ensimmäisestä?) reissusta kaksosten kanssa! Odotan sitä kertaa kun pojat ryömii penkkirivien läpi karkuun...

    VastaaPoista