keskiviikko 21. elokuuta 2013

Paluu (toisenlaiseen) arkeen

 Kuva: I'll be home soon!



Heleijjaa! Ensimmäiset päivät Suomessa ovat hujahtaneet ohi vauhdilla ja on se kumma, miten nyt jo melkein tuntuu siltä, kuin ei ikinä missään olisi ollutkaan. Saavuin siis tänne kotosalle lauantaina ja viikonloppu meni kyläillessä ja vieraita vastaanottaessa. Maanantaina olikin ensimmäinen työpäivä samassa paikassa, jossa olin töissä ennen Lontooseen lähtöäkin. Hetken aikaa meni tutussakin paikassa uusia toimintatapoja ihmetellessä, mutta kyllä se tästä kai hiljalleen alkaa taas sujua! Ja olipas kyllä ihana palata töihin tuttujen ihmisten ympärille! Olen saanut aivan uskomattoman määrän halauksia sekä "tervetuloa takaisin"- ja "ihanaa, että sä olet taas täällä" -toivotuksia! :) Hyvä fiilis! Ja johan yksi ihanainen eskarilainen ehti minua ikävöidä, kun olin tiistain heti vapaapäivällä. Kun tänään menin taas töihin, niin poika nappasi halaukseen ja sanoi, että mulla tuli sua jo kauhea ikävä!  Huomenna taas iloisin mielin töihin!

Mutta mutta. Täksi illaksi olisi kuitenkin aika jännää ohjelmaa luvassa. Arki ei ehdi rasittaa minua turhan kauaa, sillä marraskuun alusta jouluun asti minun olisi tarkoitus lähteä seikkailemaan Singaporeen. Tänään olisi tarkoitus etsiä lennot! Minut toivotettiin tervetulleeksi poikien pienen serkun luo Aasiaan, enkä tietenkään voi jättää tällaista tilaisuutta käyttämättä. Seikkaillaan nyt kun siihen on mahdollisuus! Ja sitten kun olen saanut lennot ostettua, niin voin itsekin uskoa olevani menossa...hui. Kaikennäköistä jännää on siis vielä loppuvuodeksi luvassa!

Ps. Anteeksi viime postausten erittäin tylsä kuvitus, mutta kamera ei ole jaksanut kulkea mukana näillä tutuilla kulmilla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti